مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-04-27سياسي

پشتیبانی از هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در دستور کار قرار دارد


استاندار گیلان با اشاره به کمبودهای مالی هیئت های مذهبی و تشکل های دینی، گفت: حمایت و پشتیبانی از این مجموعه ها در دستور کار قرار دارد.

- ، اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست با هیئت و تشکل های دینی با اشاره به نقش مهم تشکل های دینی و هیئت های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حوزه فرهنگی نباید رها شود.

وی با تأکید بر اینکه فقر فرهنگی زمینه عقب ماندگی جوامع بشری را فراهم می کند، گفت: بی عدالتی و تبعیض از عوامل مهم بروز فقر در جوامع است که باید با همدلی و بهره گیری از فرصت ها عقب ماندگی های گذشته در حوزه فرهنگی جبران شود.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به کمبودهای مالی هیئت های مذهبی و تشکل های دینی، اضافه کرد: باید اقدامات حمایتی و پشتیبانی از این مجموعه انجام شود.

عباسی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت جهاد تبیین اشاره و تأکید کرد: هیئت های مذهبی و تشکل های دینی نقش مهمی در این زمینه می توانند ایفا کنند.

وی همچنین به برخی برنامه و اقدامات انجام شده در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه 700 واحد راکد و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: 300 واحد پتانسیل بازگشت به چرخه تولید را دارند.

عباسی با اشاره به صدور 114 مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان گیلان، تصریح کرد: باید موانع توسعه استان گیلان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در دستور کار قرار دارد

پشتیبانی از هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در دستور کار قرار دارد