مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-04-27اجتماعي

هیئت های اندیشه ورز متخصص راهکارهایی برای حوزه تعلیم ارائه دهند


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیئت های اندیشه ورز متخصص باید با کاربست مفاد اسناد بالادستی راهکارهای ویژه را برای برون رفت از چالش های حوزه تعلیم و تربیت ارائه دهند.

- ، مسعود حمیدی نژاد بعدازظهر امروز چهارشنبه در گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مهمترین راهکار در حوزه کیفیت بخشی توجه به جایگاه معلم و تکریم تلاشگران تعلیم و تربیت است؛ البته تحقق این امر مهم تنها با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه تحقق برنامه های تربیتی امکان پذیر خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نقش هیئت های اندیشه ورز در تحقق برنامه های عملکردی خبر داد: به زودی شیوه نامه تشکیل هیئت های اندیشه ورز در سطح آموزش و پرورش خوزستان به مناطق و نواحی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس نقش مشارکتی معلمان و متولیان تعلیم و تربیت در راهکاریابی براق برون رفت از چالش های پیش رو مجموعه تعلیم و تربیت استان بر هیچکس پوشیده نیست.

حمیدی نژاد با اشاره به اینکه کاربست مفاد اسناد بالادستی نقش مهمی را در تحقق برنامه های عملکردی دارد، ادامه داد: سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات امام و رهبری به عنوان اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت کشور تلقی می شود که باید با تشریح و تبیین مفاد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز متخصص راهکارهایی برای حوزه تعلیم ارائه دهند

هیئت های اندیشه ورز متخصص راهکارهایی برای حوزه تعلیم ارائه دهند