مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-04-27حوادث

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در سقز


در پی شکایت تعدادی از شهروندان سقز مبنی بر کلاهبرداری صورت گرفته از آنان، تحقیقات در این خصوص به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

- فرماندهی انتظامی کردستان گفت: عامل کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از طلافروشان در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سقز دستگیر شد.

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سقز مبنی بر کلاهبرداری صورت گرفته از آنان، تحقیقات در این خصوص به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: پس از تحقیق از مال باختگان و جمع آوری مدارک و مستندات لازم مشخص شد عامل این کلاهبرداری با جلب اعتماد طلافروشان در سقز، طلاها را از شاکیان اخذ و در قبال آن به آنان چک و رسید ارایه کرده است.

فرماندهی انتظامی کردستان افزود: ماموران پلیس آگاهی سقز با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی فرد کلاهبردار را در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به 200 میلیارد ریال کلاهبرداری از طلا فروشی ها اعتراف کرده است، یادآور شد: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در سقز

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در سقز