مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-04-27سياسي

فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر تقویت شود.

- ، محمد تقی ایرانی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان بوشهر اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و تلاش مناسب، فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر توسعه یابد.

وی با با بیان اینکه جوانان با استعداد ما باید بدانند علم و دانش توصیه و سفارش قرآن و ائمه هدی است اضافه کرد: هر جا آگاهی و علم باشد جهل و تاریکی رخت بر می بندد کلام خدا نور هدایت است و توسل به این نور انسان را از جهل و تارکی نجات خواهد داد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: تمدن نوین ایران اسلامی با معماری امام خمینی و تداوم آن به دست امام خامنه ای گفتمان امروز عدالت خواهان و دین داران است و مکتب شهادت مکتب رهایی از استکبار و استبداد به جهانیان عرضه شد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب انسان ساز امام حسین با پرورش سربازان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی نشان می دهد راه تعالی در تبعیت از راه ائمه هدی و دفاع از مظلومین و محرومین عالم است.

تحریم سپاه نشانه عجز استکبار است ایرانی گفت: کدام مکتب را سراغ دارید که سرداری بین المللی را به جامعه مظلوم جهانی معرفی کرده باشد که نه تنها مسلمانان بلکه مظلومین آمریکای جنوبی و اقصی نقاط جهان به احترام این سرباز مخلص ولایت سر تعظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر تقویت شود

فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر تقویت شود