مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-04-27سياسي

بوشهر در مسیر پیشرفت قرار دارد/ لزوم تسریع در روند توسعه استان


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای شتاب دهی به حرمت توسعه ای استان، گفت: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

- ، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری های نمایندگان استان برای رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است.

وی همراهی و تعامل را عاملی مهم برای رفع مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً با هم پوشانی و تلاش مضاعف و همکاری مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس، می توانیم به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ادامه داد: همه باید در راستای تحقق عملی شعار سال اهتمام ورزید و این مهم با وحدت و همدلی میسر است.

وی افزود: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و قابلیت های موجود، مسیر موفقیت را شتاب ببخشیم.

محمدی زاده رفع موانع و گره گشایی از مشکلات به ویژه در حوزه اشتغال و امور اقتصادی را در اولویت برنامه ها دانست و گفت: شتاب دادن به توسعه استان با استفاده از همه ظرفیت ها مورد توجه ویژه و در این عرصه اشتغال جوانان در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در مسیر پیشرفت قرار دارد/ لزوم تسریع در روند توسعه استان

بوشهر در مسیر پیشرفت قرار دارد/ لزوم تسریع در روند توسعه استان