مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-04-27سياسي

سیر قلبی به سوی ضامن آهو در برنامه مثل ماه


عباس اسماعیل گل؛ از دیرباز تاکنون ایرانیان ارادت و عشق خاصی را نسبت به امام رضا (ع) داشتند و هرگاه گره ای در زندگی شان افتاده است به ضامن آهو پناه برده اند تا گره از کارشان گشوده شود.

- در دنیای امروز که اکثر ما غرق در تلاطم ها و مشکلات زندگی دنیوی می باشیم و هر کدام به نوعی منتظر یک تلنگر برای اتصال به مامن امن الهی هستیم، برنامه مثل ماه توانسته است ساعتی کوتاه مخاطب را از دنیای مادی جدا کرده و به خالق خوبی ها و امامان متصل کند.

گروه فرهنگ و هنر: عباس اسماعیل گل؛ از دیرباز تاکنون ایرانیان ارادت و عشق خاصی را نسبت به امام رضا (ع) داشتند و هرگاه گره ای در زندگی شان افتاده است به ضامن آهو پناه برده اند تا گره از کارشان گشوده شود.

تاکنون شبکه های مختلف تلویزیونی با ساخت آثار مختلف به نمایش کرامات و الطاف امام هشتم پرداخته اند.

اما شبکه سه سیما با ویژه برنامه مثل ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان با سبکی جذاب و متنوع، معجزات امام خوبی ها را ترسیم کرده است.

در دنیای امروز که اکثر ما غرق در تلاطم ها و مشکلات زندگی دنیوی می باشیم و هر کدام به نوعی منتظر یک تلنگر برای اتصال به مامن امن الهی هستیم، برنامه مثل ماه توانسته است ساعتی کوتاه مخاطب را از دنیای مادی جدا کرده و به خالق خوبی ها و امامان متصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر قلبی به سوی ضامن آهو در برنامه مثل ماه

سیر قلبی به سوی ضامن آهو در برنامه مثل ماه