مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-04-27سياسي

50 کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم تا شهریورماه تکمیل می شود


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تا پایان شهریورماه 50 کیلومتر از چهارخطه اردبیل – سرچم به عنوان بزرگراه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث بزرگراه اردبیل – سرچم در جمع مدیران و پیمانکاران این پروژه اظهار کرد: این محور ارتباطی که راه اصلی اردبیل به مرکز کشور است، دارای اهمیت خاص برای ارتقا ایمنی و تردد راحت هموطنان است که ضروری است 178 کیلومتر این مسیر به بزرگراه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: فعالیت های خوبی در این مسیر و در قالب هفت قطعه پروژه با همراهی پیمانکاران و مجریان توانمند در حوزه راهسازی آغاز شده که انتظار می رود به این روند احداث سرعت بیشتری داده شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز در قطعات مختلف امیدواریم تا شهریورماه 50 کیلومتر این مسیر تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی مسیر اردبیل – سرچم نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده، آماده بهره برداری شود.

میرجعفریان افزود: با تلاش پیمانکاران از هر 2 طرف این مسیر ارتباطی فعالیت عمرانی و کار چهار خطه در حال اجراست و در بخشی از مسیر که تونل ها و گالری ها قرار دارند، طراحی پروژه برای ارتقا محور به چهار خطه در حال انجام است که هر چه سریع تر این مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم تا شهریورماه تکمیل می شود

50 کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم تا شهریورماه تکمیل می شود