مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-27سياسي

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 60 نقطه شهری خوزستان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امسال راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیش از 60 نقطه شهری استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: روز جهانی قدس و راهپیمایی حمایت از آرمان فلسطین که مبتکر آن حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و معمار کبیر نظام اسلامی بودند به اندازه عمر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با راهپیمایی در بسیاری از کشور های اسلامی و غیراسلامی گرامی داشته می شود هرسال ابعاد بین المللی بیشتری پیدا می کند به گونه ای که صهیونیست ها و جبهه استکبار که پشتیبان اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی است ازهر زمان بیشتری در تنگنا قرار گرفته اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین مایه دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت فلسطین است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت به برکت روز جهانی قدس بسیار قوی تر ازگذشته و تبدیل به درخت تنومندی شده و رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 60 نقطه شهری خوزستان

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 60 نقطه شهری خوزستان