مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-04-27اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی راکد از سیاست های اصلی دولت است


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد یا در تملک شبکه بانکی کشور از سیاست های اصلی دولت در سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان ناصر فغفوری ظهر امروز در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد یا در تملک شبکه بانکی کشور از سیاست های اصلی دولت و همچنین استان ها در سال جاری از اظهار کرد: همین سیاست در مورد واحدهایی که در اختیار اداره ورشکستگی ها قرار دارد و یا اینکه به دلیل بروز مشکل میان شبکه بانکی و مالک آن واحدها موجب توقف تولید شده است هم اجرا خواهد شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ارائه آخرین وضعیت واحدهای تملک شده توسط شبکه بانکی و یا در اختیار اداره ورشکستگی ها از طریق استاندار ابلاغ شده است، افزود: این گزارشات در جلسه هفته آینده ستاد ارائه خواهد شد تا نسبت به رفع مشکلات این واحدها و احیای آنها تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه آخرین اطلاعات واحدهای مشکل دار استان احصا شده، ادامه داد: مشکلات این واحدها در کمیته اختصاصی که با حضور اتاق بازرگانی، خانه صنعت، فعالان بخش اقتصادی، شرکت شهرک های صنعتی، دستگاه های خدمات رسان، تامین اجتماعی، شبکه مالیاتی و محیط زیست بر حسب مشکل مورد نظر بررسی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی راکد از سیاست های اصلی دولت است

احیای واحدهای تولیدی راکد از سیاست های اصلی دولت است