مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-27سياسي

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس


فلسطین بعد از انقلاب اسلامی دیگر تنها نبوده و نخواهد بود قلب ملت بزرگ ایران با ملت قهرمان فلسطین است، این همبستگی دینی و قرآنی است که موجبات نشاط در جبهه مقاومت و افسردگی و یاس در جبهه کفر و نفاق بوجود آورده است.

- به گزراش خبرگزاری فارس از شیراز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که  به تدبیر پیشوای آزادگان و مسلمانان عالم، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام نهاده شد، رمز الهی و درخشانی  است  که به طور شتابنده  به گفتمان حق طلبان و آزادیخواهان عالم تبدیل گشته است.

راهبرد حکیمانه امام راحل عظیم الشان( قدس سره الشریف) ، و تکوین ندای توحید گرایانه مسلمانان مبنی بر اتحاد آحاد امت اسلامی برای حفظ سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موجب تحکیم ایمان و اراده و شکل گیری جبهه جدیدی علیه صهیونیسم جهانی در موقعیت سرزمین های اشغالی گشته است .

اقدام جهادی و مقاوم رزمندگان جغرافیای مقاومت از یک سو و انزجار مسلمانان از رژیم کودک کش صهیونیستی از سوی دیگر، امروز کیان اسراییل غاصب را به طور یکجا و مطلق در معرض فروپاشی نهایی قرار داده است  آنگونه که سخن نیل تا فرات را از مخیله آنان خارج نموده و در صدد ایجاد حصار به دور خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس