مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-27سياسي

بهترین منابع برای آزمون دستیاری پزشکی به روزترین منابع است


مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاکید کرد: بهترین منابع برای آزمون دستیاری در رشته پزشکی به روزترین منابع است.

- به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محسن عباسی با بیان این مطلب افزود: بهترین منابع برای آزمون در رشته پزشکی به روزترین منابع است و همیشه جدیدترین منابع به معنای به روزترین نیست و باید منابع مورد تایید و منتخب اعضای خبره هر رشته یا همان بورد هر رشته تخصصی پزشکی قرار گیرد و هیات بورد تخصصی منابع را به دبیرخانه اموزش پزشکی اعلام و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی منابع هر آزمون را اعلام می کند.

وی گفت: در آزمون دستیاری دوره 49 دو منبع مورد اعتراض واقع شده که این منابع مربوط به سنوات قبل است، علت انتخاب این 2 منبع آن بوده که تا زمان اعلام منابع آزمون، منبع فارسی جامع و مورد تایید بورد در بازار وجود نداشته است و اگر هم منبع این چنینی وجود داشت، منابع آزمون پیش کارورزی که داوطلبان از آن استفاده کردند؛ با منابع آزمون دستیاری متفاوت می شد.

مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: این دو منبع در مجموع 12 سوال از 200 سوال معادل 6 درصد سوالات آزمون را شامل می شوند و بدیهی است از موضوعاتی که احتمال تغییر یا به روز شدن آن ها وجود دارد، سوال طرح نمی شود تا مورد ابهامی برای داوطلبان وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین منابع برای آزمون دستیاری پزشکی به روزترین منابع است

بهترین منابع برای آزمون دستیاری پزشکی به روزترین منابع است