مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-27سياسي

حضور پرشور مردم در روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند


سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند، گفت: مسئله قدس همواره مسئله اول جامعه اسلامی بوده و خواهد ماند.

- ، جعفر سلگی چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگاری ارزنده از امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در حافظه تاریخ برای همیشه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: مسئله قدس همواره در سالیان گذشته مسئله اول جامعه اسلامی بوده و خواهد ماند.

وی با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

سرپرست فرمانداری نهاوند خاطرنشان کرد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

سلگی با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح روز جمعه از مقابل مسجد جوانان به سمت میعادگاه نماز جمعه نهاوند برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند

حضور پرشور مردم در روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند