مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-27سياسي

گروه های جهادی به صورت محله محور سازماندهی شوند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به مسئولین اقشار سپاه استان گفت: شما، متولیان گروه های جهادی هستید و باید آنها را محله محور و جغرافیامحور سازماندهی کنید.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به مسئولین اقشار سپاه استان گفت: شما، متولیان گروه های جهادی هستید و باید آنها را محله محور و جغرافیامحور سازماندهی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه در جمع مسئولین اقشار سپاه استان همدان، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: در بحث مشکلات اقتصادی، دولت در تلاش است تا آنها را برطرف کند و سپاه و بسیج می توانند کمک حال دولت باشند.

وی افزود: شما اساتید در هیئت های اندیشه ورز خود کار کارشناسی شده انجام دهید و با دستگاه هایی که مرتبط هستید جلساتی برگزار کنید و کمک حال دولت در رفع مشکلات باشید و راهکارهای مناسبی ارائه دهید تا بتوانیم از بحرانی که وجود دارد عبور کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از بحران های بزرگی که در کشور وجود دارد و باید همه باهم دست به دست هم دهیم تا این بحران رفع شود بحث ایران جوان بمان است چراکه نسل ما رو به کهولت می رود و شاید در 10 سال آینده یکی از مشکلات و معضلات کشور ما نیروی جوانی است که می خواهیم برای امورات کشور استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی به صورت محله محور سازماندهی شوند

گروه های جهادی به صورت محله محور سازماندهی شوند