مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-27سياسي

محدودیت منابع مانع بهره برداری از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله


رییس سابق پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله درخصوص آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله گفت: دلیل زمان بر بودن راه اندازی این آزمایشگاه محدودیت منابع مالی است.

- ، دکتر محمدکاظم جعفری رییس سابق پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله امروز در حاشیه بازدید رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله در جمع خبرنگاران گفت: ایده راه اندازی این آزمایشگاه از زمان زمین لرزه منجیل و رودبار در سال 69 شکل گرفت.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله و زلزله شناسی با بیان اینکه بعد از انجام مطالعات اولیه محل استقرار این آزمایشگاه اقدام به خرید تجهیزات آن کردیم، گفت: در ابتدای دهه 80 تجهیزات آزمایشگاه پیشرفته زلزله تامین و در نهایت اجرا و ساخت آن در سال 90 و 91 آغاز شد.

وی با بیان اینکه این پروژه از همان زمان تاکنون هنوز در حال ساخت است، گفت: دلیل زمان بر بودن راه اندازی این آزمایشگاه محدودیت منابع مالی بوده است و اگر این منابع به این پروژه تزریق می شد می توانستیم در مدت زمان کمتری آن را به بهره برداری برسانیم.

البته که برخی تجهیزات این آزمایشگاه خریداری شده و در حال نصب است.

جعفری عنوان کرد: لازم است احداث سایر بخش های آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله به بهره برداری برسد تا به افتخاری در کشور و منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت منابع مانع بهره برداری از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله

محدودیت منابع مانع بهره برداری از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله