مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-27اقتصادي

خبر، گرانفروشی آژانس های مسافرتی یزد تکذیب شد


نائب رییس صنف خدمات مسافرتی استان یزد به دنبال انتشار اخباری مبنی بر گرانفروشی آژانس های گردشگری یزد این خبر را تکذیب کرد و گفت: با وجود شرایط سختگیرانه حاکم، - مهدی رجایی فر، نایب رییس انجمن خدمات مسافرتی استان یزد، در خصوص انتشار خبری مبنی بر فروش بلیط قطار با قیمتی بیش از حد مجاز توسط آژانس های این شهر میراث جهانی، به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: پنجم اردیبهشت ماه خبری مبنی بر دریافت مبلغی اضافه از یکی از مسافران بابت بلیط قطار، انتشار یافت که مدعی مذکور معتقد بود که آژانس ها در زمان پیش فروش، اقدام به خرید بلیت با کدهای ملی متفاوت کرده و بعد با قیمت های غیرواقعی، به متقاضیان می فروشند.

وی افزود: این در حالی است که برای صدور بلیط قطار دو شرط لازم است اول این که شخص دریافت کننده بلیط باید دارای کارت واکسیناسیون با حداقل دو دوز دریافت واکسن باشد و دوم اینکه کد ملی فرد در سیستم با مشخصات فردی باید مطابقت داشته باشد در غیر این صورت اجازه سوار شدن مسافر به قطار را نمی دهند.

رجایی فر با بیان این که بلیط غیرهمنام از طرق مراجع قانونی قابل پیگیری است و ساین دفتر صادر کننده بلیت، سریعا قطع می‎شود، تصریح کرد: جای سؤال دارد که با این شرایط سختگیرانه چگونه می توان چنین خبطی را مرتکب شد؟ ضمنا اگر مسافر تمایل به پرداخت این مبلغ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر، گرانفروشی آژانس های مسافرتی یزد تکذیب شد

خبر، گرانفروشی آژانس های مسافرتی یزد تکذیب شد