مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-27سياسي

برپایی میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی قزوین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: میز خدمت برای رسیدگی به موضوعات هم استانی ها و مردم عزیز در حوزه های مرتبط با این اداره کل دایر است.

- ، علیرضا خزائلی با اشاره به ورود رییس جمهور به استان قزوین و برپایی میزخدمت اظهار کرد: در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست های مردم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه همزمان با ورود رییس جمهوری به استان قزوین راه اندازی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اذعان کرد: میز خدمت برای رسیدگی به موضوعات هم استانی ها و مردم در حوزه های مرتبط با این اداره کل دایر است.

وی گفت: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در این روز از ساعت 14 الی 22 پاسخگوی مردم خواهد بود.

وی در پایان گفت: مردم می توانند با حضور در اداره کل استان به آدرس قزوین، خیابان شهید بابایی، بعد از کانال روبروی بیمارستان رازی، خیابان صنایع دستی، طبقه دوم درخواست های خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی قزوین

برپایی میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی قزوین