مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-27حوادث

کلاهبردار 90 میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: متهم به کلاهبرداری 90 میلیارد ریالی در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

- ، سرهنگ ایرج خانی پور گفت: این متهم با جلب اعتماد 145 نفر، بالغ بر 90 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده بود که در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرار گرفت تصریح کرد: متهم تاکنون به 90 میلیارد ریال کلاهبرداری از این شهروندان اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که متهم با جلب اعتماد افرادی به بهانه خرید و فروش موبایل و عتیقه جات، اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

خانی پور ادامه داد: کارآگاهان پس از پیگیری های ویژه و انجام اقدامات علمی و تخصصی خود سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

وی از تشکیل پرونده در این خصوص و تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد و تاکید کرد: شهروندان قبل از هرگونه انجام معامله و فروش اموال تحقیقات لازم را به عمل آورده و از ماهیت افراد و اعتبار چک آنها اطمینان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 90 میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شد

کلاهبردار 90 میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شد