مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-27سياسي

تبیین مجاهدت های دوران کرونا، از ملزومات حوزه سلامت است


شهید آوینی با بیان تاثیرگذار خود پس از جنگ تحمیلی بابی را باز و مجاهدت های این دوران را روایت کرد و آغازگر حرکت مجاهدانه تبیین در دوره دفاع مقدس بود که این مهم نیاز جامعه ما در حوزه سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در مجمع سلامت شهرستان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تلاش هایی که در این مدت برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت جامعه انجام شده را به عنوان جهاد عظیم در کشور مطرح کردند، اظهار داشت: در دوران شیوع بیماری کرونا سیاست ها و رفتارهایی را در دنیا مشاهده کردیم اما در مقابل، در کشور عزیزمان شاهد جهاد عظیمی بودیم که نیاز است در تاریخ ثبت شود.

وی افزود: پیشگیری، غربالگری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، توجه به تولید ملزومات مورد نیاز برای ایام کرونا، شرکت های دانش بنیان و نقش آن ها در تأمین نیازمندی ها و کاهش وابستگی به بیرون مرزها در دوران شیوع کرونا ازجمله مؤلفه هایی است که باید به آن ها توجه ویژه ای شود.

احمدی با اشاره به اهمیت فعالیت مجموعه های مردمی در ایام شیوع کرونا گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب فعالیت های مردمی در ایام شیوع کرونا حیرت انگیز بود، از این رو اینگونه فعالیت ها بسترساز شکل گیری حرکت ها، ساختارهای مردمی و فعال شدن محلات و مساجد برای مقابله با این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مجاهدت های دوران کرونا، از ملزومات حوزه سلامت است

تبیین مجاهدت های دوران کرونا، از ملزومات حوزه سلامت است