مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-27سياسي

زمینه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس در قرن 21 فراهم شده است


هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن جمعه پایانی ماه رمضان که به نام «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است، بیانیه صادر کرد.

- به نقل از روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام، هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن جمعه پایانی ماه رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: روز جهانی قدس به عنوان یکی از یادگارهای ماندگار، گران سنگ، حیات بخش و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (قدس الله نفس الزکیه)، در میان راهبردهای آزادسازی سرزمین فلسطین و قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

رهبر کبیرانقلاب اسلامی با یک ابتکار و نوآوری بی نظیر، از طریق اعلام روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس موفق شدند، موضوع فلسطین و قدس به اسارت درآمده از سوی صهیونیست های کودک کش را به موضوع اول جهان اسلام تبدیل کرده و مانع فراموشی آن در میان ملت های مسلمان شوند.

اینک به برکت مجاهدت ها و مقاومت های بی نظیر فلسطینی ها در برابر متجاوزین و اشغالگران از یک سو و به برکت به صحنه آمدن ملت های مسلمان در سراسر جهان در روز جهانی قدس از سوی دیگر، آرمان رهایی سرزمین های اشغال شده فلسطین، از حالت رؤیا و یک امرغیرممکن، درحال تبدیل شدن به یک واقعیت قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس در قرن 21 فراهم شده است

زمینه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس در قرن 21 فراهم شده است