مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-27سياسي

سراسر گیلان برای واکسیناسیون به خط شد


در نشست مشترک رییس دانشگاه با فرمانده سپاه استان، بسیج کلیه امکانات برای تکمیل چرخه واکسیناسیون کرونا در گیلان، مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس دانشگاه، صبح امروز در نشست مشترک با فرمانده سپاه استان در سالن اجلاس حوزه ریاست که مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و همچنین فرماندهان سپاه نواحی نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند ضمن تقدیر از تلاش های بدون مرز بسیج و سپاه با مدافعان سلامت در بحران کرونا، اظهار کرد: امروزه مدیریت جهادی بیماری کرونا در کشور ازجمله در استان گیلان مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه و بدون مرز سپاه و بسیج است که دوشادوش کادر بهداشت و درمان به مردم خدمت می کنند.

ارسلان سالاری با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شهر قرمز در استان نداریم و دو شهر استان نارنجی و 15 شهر نیز در وضعیت زرد این بیماری هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 172 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری است، افزود: بار بیماری کرونا در استان به ویژه در سنین زیر 18 سال کاهش پیدا کرده است.

سالاری از استقرار یک هزار و 200 تیم واکسیناسیون در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 96 درصد مردم نوبت اول، 91 درصد نوبت دوم و 47درصد مردم استان نیز نوبت سوم وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراسر گیلان برای واکسیناسیون به خط شد

سراسر گیلان برای واکسیناسیون به خط شد