مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-27فناوري

وزیر ارتباطات: 8 درصد سهم دولت صرف توسعه ارتباطات در «فیبر نوری» می شود + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اولین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت اینترنت، - وزیر ارتباطات: 8 درصد سهم دولت صرف توسعه ارتباطات در فیبر نوری می شود + فیلم زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز هیئت دولت تصویب کرد که 8 درصد از سهم دولت از درآمد اپراتور های تلفن همراه صرف توسعه ارتباطات پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اولین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت اینترنت، گفت: اپراتور ها از ما خواستند به دلیل تورمی که طی این سال ها بوده، بسته های اینترنتی که زیر کف قیمت بوده را حذف کنند و از طرفی خواستند بسته های جدید با قیمت های جدید معرفی کنند که ما مخالفت کردیم.

وی گفت: ما به اپراتور ها اعلام کردیم اگر برنامه و نیاز به منابعی برای توسعه دارید، حتماً باید این برنامه را ارائه دهید تا ما ارزیابی کنیم و آن را در قالب الحاقیه تبدیل به تعهد کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: وزارت ارتباطات مخالف هرگونه افزایش قیمت و بسته های جدید هستیم مگر اینکه تضمین بدهند کیفیت شبکه را طبق یک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: 8 درصد سهم دولت صرف توسعه ارتباطات در «فیبر نوری» می شود + فیلم

وزیر ارتباطات: 8 درصد سهم دولت صرف توسعه ارتباطات در «فیبر نوری» می شود + فیلم