مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-27فرهنگي

هنروتجربه پس از 8 سال نیاز به بازنگری دارد


بازنگری در شیوه فعالیت گروه «هنر و تجربه» پس از 8 سال و اختصاص سالن ثابت برای اکران های این گروه سینمایی در تهران، از جمله پیشنهادهای مطرح شده در دیدار با مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه ای با حضور محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، حامد شکیبانیا معاون مستند، محمد طیب مدیر بازرگانی مرکز، بابک بهداد و هادی آفریده مستندساز، امیر مهریزدان مدیر مرکز مستند سوره (حوزه هنری)، مهدی مطهر تهیه کننده و مدیر سابق خانه مستند و مرتضی پایه شناس مستندساز دوشنبه 5 اردیبهشت ماه در مرکز گسترش برگزار شد.

  محمد حمیدی مقدم در آغاز این جلسه گفت: مرکز گسترش مصمم است این مسئولیت جدید را با تمام تلاش و با همکاری خانواده سینمای ایران و فیلمسازان به بهترین شکل به انجام برساند.

برگزاری جلساتی از این دست با هنرمندان، اعضای صنوف و فیلمسازان در راستای هم اندیشی برای تقویت و افزایش کیفیت اکران های سینمایی هنر و تجربه است.

مهدی مطهر تهیه کننده حوزه مستند با اشاره به لزوم تبلیغات برای دیده شدن فیلم های هنر و تجربه گفت: از همه ظرفیت ها برای دیده شدن فیلم ها باید استفاده کرد، صدا و سیما یکی از بخش هایی است که باید با آن تعامل جدی داشت تا معرفی فیلم ها به شکل مستمر و مداوم از تلویزیون رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنروتجربه پس از 8 سال نیاز به بازنگری دارد

هنروتجربه پس از 8 سال نیاز به بازنگری دارد