مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-27فرهنگي

دل نگران نسل جدید موسیقی ایرانی ام/ یک پیشنهاد به دفترموسیقی


یکی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی از مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد و انجمن موسیقی ایران خواست تا درحوزه برنامه ریزی و حمایت از کنسرت های غیرتجاری اقدام عاجلی انجام دهند.

- پوریا اخواص خواننده موسیقی ایرانی که طی سال های اخیر در پروژه ها، کنسرت ها و آلبوم های متعددی به آهنگسازی هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان حضور داشته در پاسخ به پرسش هم عنایت خاصی به موسیقی ایرانی و موسیقی جدی نمی شد و همیشه هنرمندان فعال این عرصه پاسوز یکسری اتفاقات و جریانات موسیقایی دیگری می شدند که متاسفانه عمده این جریانات در موسیقی پاپ تعریف می شد.

البته که من همچنان بر این باورم این نوع موسیقی همیشه مخاطب خاص خود را داشته و دارد ولی متاسفانه این جریان آنقدر کم و کوچک می شود که هراز چند گاهی مخاطبان حرفه ای خودمان را از دست می دهیم.

شرایطی که بسیار غم انگیز است.

این خواننده موسیقی ایرانی که در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته با آلبوم همیشه لحظه باران برنده جایزه باربد بهترین خواننده شد، در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر هم که کنسرت ها شروع شده، می بینیم که کمترین توجه به موسیقی ایرانی می شود گویی شرایط مصداق عینی این بیت است که: روزی رسد که همه از یاد می رویم / نامی نمی برند ز نام و نشان ما .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نگران نسل جدید موسیقی ایرانی ام/ یک پیشنهاد به دفترموسیقی

دل نگران نسل جدید موسیقی ایرانی ام/ یک پیشنهاد به دفترموسیقی