مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-27سياسي

شرکت در راهپیمایی روز قدس پیکره استکبار صهیونیستی را سست می کند


مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه ای ایران را حامی اول محور مقاومت دانست و شرکت در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد چراکه پیکره سست جبهه استکباری صهیونیستی را بی از گذشته متزلزل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس جمهوری اسلامی ایران را حامی اول محور مقاومت ضد صهیونیستی و ملت مظلوم فلسطین دانسته است و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر دنیا را خواستار شد چراکه پیکره سست جبهه استکباری صهیونیستی را بیش از گذشته متزلزل می کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم سُبْحانَ الَّذی أَسْری‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ.

سوره اسرا، آیه 1 از آغاز این نهضت بزرگ انقلاب اسلامی، همواره مسائل جهان اسلام و مستضعفان جهان از اولویت های انقلاب اسلامی بوده است.

حضرت امام خمینی (ره) از نخستین پیام ها و سخنرانی هایشان در سال های ابتدایی دهه چهل، همواره خطر رژیم صهیونیستی را گوشزد کرده و در طول سال های انقلاب و پس از آن، همواره بر این موضع و حمایت از ملت فلسطین تأکید می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در راهپیمایی روز قدس پیکره استکبار صهیونیستی را سست می کند

شرکت در راهپیمایی روز قدس پیکره استکبار صهیونیستی را سست می کند