مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-27اقتصادي

خیرین یزدی 19 میلیارد برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند


جشن گلریزان ستاد دیه استان یزد با حضور مسئولین ، نیکوکاران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار و مبلغ 19 میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی نیکوکاران ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، سیزدهمین همایش جشن گلریزان استان یزد   با حضور مسئولان ارشد استان و شهر میراث جهانی یزد برگزار شد.

در این آیین مبلغ 900 میلیون تومان به صورت نقد ، مبلغ 425 میلیون تومان در قالب چک و مبلغ 575 میلیون تومان و در مجموع مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی خیرین ، صنعتگران و نیکوکاران جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا گردید .

 مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم با اشاره به حدیثی از حضرت یوسف که زندان را به قبر تشبیه نموده بود، اظهار کرد: امشب در این مکان شاهد یک رویداد و اتفاق بزرگ هستیم و امید است با دستان پر خیر و برکت نیکوکاران و خیرین استان مبلغ بسیار خوبی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردد.

وی افزود: یکی از زیباترین نتایج برگزاری این گونه آیین ها و همایشات اهدای لبخند و شادی به فرزندان ، مادران و همسرانیست که سرپرست خانواده خود را به دلایل وقوع جرائم غیر عمد و ناآگاهی در قانون در زندان تحمل حبس مینماید و از نعمت خانواده دور است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین یزدی 19 میلیارد برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند

خیرین یزدی 19 میلیارد برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند