مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-27سياسي

پذیرش طلبه در حوزه های علمیه خواهران ایلام آغاز شد


معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: پذیرش در حوزه های علمیه ایلام آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

- ، فاطمه رستمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه ملاک پذیرش، سوابق تحصیلی داوطلب و مصاحبه ورودی به منظور سنجش صلاحیت های عمومی، توانایی ذهنی و علایق داوطلبان خواهد بود، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام یا به صورت اینترنتی به آدرس paziresh.

whc.

ir اقدام کنند یا با حضور در حوزه های علمیه خواهران در شهرستان های ایلام، ایوان، دهلران، آبدانان و سرابله فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سنجش در تمامی مقاطع تحصیلی 31 شهریورماه خواهد بود، گفت: حافظین قرآن و دارندگان معدل بالای 18 از انجام آزمون کتبی معاف هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران ایلام با اشاره به اینکه پذیرش در حوزه مستلزم انجام آزمون کتبی و مصاحبه علمی است، تصریح کرد: از اهداف حاکم بر نظام تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه تعلیم و تربیت بانوان عالم و متدین و وظیفه شناس در ایفای نقش مادری و همسری و پاسداری از تحکیم بنیان خانواده، تربیت بانوان متخصص و کارآمد و کارآمد در راستای تحقق رسالت و ماموریت های حوزه های علمیه در عرصه های تبلیغ، تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه و سایر جوامع علمی، تحقیق و پژوهش، راهنمایی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش طلبه در حوزه های علمیه خواهران ایلام آغاز شد

پذیرش طلبه در حوزه های علمیه خواهران ایلام آغاز شد