مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-27بين الملل

واشنگتن قراردادن نام نهادهای فلسطینی در فهرست تروریسم را رد کرد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن با تصمیم تل آویو مبنی بر قراردادن نام نهادهای فلسطینی در فهرست سازمان های تروریستی مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ند پرایس سخنگوی رسمی وزارت خارجه آمریکا شب گذشته (سه شنبه) تاکید کرد که واشنگتن [برخلاف تل آویو] قراردادن نام شش نهاد غیردولتی فلسطینی در لیست سازمان های تروریستی را رد می کند.

طبق گزارش پایگاه خبری عربی21 ، پرایس طی یک نشست مطبوعاتی و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: ایالات متحده نام هیچ یک از نهادها و موسسات غیردولتی را که اسراییل در فهرست سازمان تروریستی قرار داده، ضمن این لیست قرار نمی دهد .

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به حکومت اسراییل و مقامات فلسطینی توضیح دادیم که نهادهای مستقل جامعه مدنی در نوار غربی و داخل اسراییل باید به فعالیت های مهم شان ادامه دهند .

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: واشنگتن از فعالیت نهادهای غیردولتی مستقل در غزه، نوار غربی، اسراییل و مناطق دیگر قدردانی می کند؛ چرا که این نهادها مراقب تجاوزات و نقض حقوق بشر هستند .

این در حالی است که رژیم موقت صهیونیستی اخیراً و در واکنش به هشدارها و شکایت های دادگاه های حقوقی بین المللی نظیر سازمان عفو بین الملل در گزارش تجاوزات صهیونیست ها به حقوق ملت فلسطین، نام شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن قراردادن نام نهادهای فلسطینی در فهرست تروریسم را رد کرد

واشنگتن قراردادن نام نهادهای فلسطینی در فهرست تروریسم را رد کرد