مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-27اقتصادي

اجرای پاکسازی بیش از 70 مورد جداول و کانال محلات دوگنیدان


اجرای ضرب العجلی پاکسازی و لایروبی جداول و کانال ها سطح شهردر دست اجراست.

- رضا قشقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:جمع آوری لجن از سطح کانال و آبرو های محلات برای بهسازی هرچه بیشتر و افزایش کیفیت سلامت منطقه و شهروندان یک امر مهم و ضروری است.

وی بیان کرد با توجه به اعتراضات و نگرانی هایی که شهروندان در خصوص خدمات شهری و تنظیف داشتند، اولویت خدمات،پسماند و جمع آوری زباله ها در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار گرفت.

  شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات دارای اولویت این دستگاه اصلاح، برخورد کیفی با فضای سبز است، تصریح کرد: اکیپی از نیروهای شهرداری این شهرستان را با توجه به ضرورت کار و تعجیل در انجام آن برای اجرای اولویت های مشخص شده مستقر کردیم.

قشقایی عنوان کرد: در حوزه فضای سبز برای اصلاح مسیرها و محورهای اصلی دوگنبدان اعم از فلکه فرودگاه تا فلکه نرگسی اجرای اصلاح و چمن زنی لازم در فضاهای سبز مسیر عنوان شده انجام گرفته است.

 وی گفت: در حال حاضر نیز پارک ها به ترتیب بررسی و اقدامات لازم اعم از اصلاح و چمن زنی و کارهای مراقبتی در آنها انجام خواهد شد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به پسماندها و دغدغه شهروندان در این خصوص خاطرنشان کرد: در حوزه پسماند نیز اقدامات لازم را محله به محله با همکاری نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پاکسازی بیش از 70 مورد جداول و کانال محلات دوگنیدان

اجرای پاکسازی بیش از 70 مورد جداول و کانال محلات دوگنیدان