مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-04-27اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در «بیرجند»


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز قدس در شهرستان بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در روز قدس محدودیت ها و ممنوعیت های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه اعمال خواهد شد.

وی افزود: پارک کلیه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی؛ میدان شهدا- خیابان شهدا- میدان ابوذر- خیابان ارتش- خیابان پاسداران- میدان قدس و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه 9 اردیبهشت ماه ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان داشت: از ساعت 8 صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان های منتهی به مسجد امام حسین(ع)، خیابان شهید تیمورپور- خیابان شهید اسدزاده- پاسداران 1و3  ممنوع خواهد بود.

عباسی متذکر شد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خوداری نمایند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم درخواست می شود از وسایل نقلیه عمومی جهت عزیمت به راهپیمایی و نماز جمعه استفاده نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در «بیرجند»

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در «بیرجند»