مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-27سياسي

کاهش هوشمندانه خسارات ناشی از تصادفات با کمک دانش بنیان ها


شاید ورود شرکت های دانش بنیان و خلاق به رفع نیازهای ملموس جامعه، مهم ترین دلیل برای باور به این توانمندی ها و لزوم ضرورت توجه بیشتر به این ظرفیت بالای تخصصی و علمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 8 سال تلاش مداوم برای اثبات توان و ضرورت حمایت از زیست بوم فناوری و نوآوری؛ امسال به ثمر نشست و با انتخاب شعار سال با محوریت شرکت های دانش بنیان هم مهر تایید و تاکیدی بود بر ضرورت حمایت های همه جانبه از این مجموعه های دانش محور و توانمند.

شرکت هایی که اثبات کردند با بودن خود می توانند ایران را از گذرگاه های سخت سیاسی و دست اندازهای اقتصادی به سلامت عبور دهند و با فعالیتشان اجازه ندهند چرخ اقتصاد کشور  در هیچ شرایطی از حرکت بازایستد.

در حال حاضر هم این مجموعه ها در حوزه های مختلفی فعالیت و ارائه خدمات می کنند.

به طور مثال برخی از آنها با دغدغه کاهش تصادفات به این حوزه ورود کرده اند و با طراحی و ساخت نرم افزارهایی ایران ساخت در تلاشند تا جان مردم را نجات دهند و از خسارات ناشی از تصادفات رانندگی بکاهند.

مثلا سامانه تماس اضطراری (e call) یکی از این محصولات است که در قالب پروژه ای ملی با هدف شناسایی هوشمند تصادف و اطلاع رسانی زمان و مکان رخداد سانحه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هوشمندانه خسارات ناشی از تصادفات با کمک دانش بنیان ها

کاهش هوشمندانه خسارات ناشی از تصادفات با کمک دانش بنیان ها