مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-27اقتصادي

تردد از مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان تسهیل می شود


سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت: با توجه به وجود ارتباطات تجاری از سوی فعالان اقتصادی ایران در آذربایجان و همچنین فعالان اقتصادی آذربایجان در ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو کشور همسایه ایران و آذربایجان ظرفیت های مناسبی برای افزایش روابط تجاری و اقتصادی دارند.

وی افزود: با توجه به وجود ارتباطات تجاری از سوی فعالان اقتصادی ایران در آذربایجان و همچنین فعالان اقتصادی آذربایجان در ایران، این ارتباطات با تسهیل عبور و مرور مرزی بیش تر می شود.

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از بازگشایی مرزها در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در دوران کرونا و با وجود بسته بودن مرزها با سایر کشورها، مرز جمهوری آذربایجان برای تردد و مبادلات تجاری با جمهوری اسلامی ایران باز بود.

تردد از مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان تسهیل می شود علیزاده ضمن ابراز خرسندی از فراهم بودن زمینه مناسب فعالیت های اقتصادی برای شهروندان جمهوری آذربایجان در ایران و استان اردبیل، گسترش سرمایه گذاری ها در دو کشور با مشارکت فعالان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

وی از افزایش پروازها بین دو کشور و ساده کردن تردد بین مرزها برای عبور و مرور  دو ملت خبر داد و تصریح کرد: اهالی ایران و جمهوری آذربایجان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد از مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان تسهیل می شود

تردد از مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان تسهیل می شود