مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-27سياسي

مرز «پیشرفت» و «توسعه» در شعار سال 1401


نامگذاری سالها رویه ایست که در سنوات گذشته با ابتکار رهبر انقلاب نهادینه شده است، به گونه ای که با مطالعه طولی و تحلیل حوزه معنایی و دلالت آن ها می توان اولویت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی باقر طاهری نیا استاد دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت: نامگذاری سالها رویه ایست که در سنوات گذشته با ابتکار رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نهادینه شده است، به گونه ای که با مطالعه طولی و تحلیل حوزه معنایی و دلالت آن ها می توان اولویت ها، نیازها و جهت گیری های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور را تحلیل کرد.

این نام ها یا شعارها هرچند خاستگاه شان نیازهای اولویت دار کشور است لیکن ماهیت فرهنگی و نرم دارد و برای این که منشاء اثر و ایجاد تحول در جامعه شود باید به باور درونی تبدیل و در زمره فرهنگ عمومی نهادینه شود.

پس از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن سال 1397 که در آن رهبر معظم راه حل مشکلات را در سیاست های اقتصاد مقاومتی، درون زا و اقتصاد مولد و دانش بنیان و مردمی برشمردند معظم له شعار سال 1401 را با نگاهی نو و متفاوت به مقوله تولید انتخاب و معرفی کردند.

ایشان فرمودند: امسال من تولید را می خواهم مطرح کنم منتها یک رویکرد جدید، یک چهره جدید از تولید را می خواهم مطرح کنم و آن عبارت است از تولیدی که دارای دو خاصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز «پیشرفت» و «توسعه» در شعار سال 1401

مرز «پیشرفت» و «توسعه» در شعار سال 1401