مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-27ورزشي

برگزاری مراسم عروسی توسط تیم مادر عروس ایران برای نیازمندان ایلامی


تیم مادر عروس ایران در ایلام در تلاش است تا زوج های نیازمند و همچنین افرادی که داوطلب اهدای تخصص هستند را شناسایی کند و برای آنها مراسم عروسی برگزار و جهیزیه اهدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مجموعه ایران تیم در استان های مختلفی از جمله ایلام گسترش پیدا کرده و از پاییز سال 1400 در استان ایلام شروع به فعالیت کرده است.

  این تیم متشکل از دختران خیر و جوانی است که دغدغه برگزاری مراسم عروسی، اهدای جهیزیه و رهن منزل برای زوج های جوان نیازمند و توانیاب را دارند.

  در حال حاضر این مجموعه در استان ایلام در تلاش است تا زوج های نیازمند و همچنین افرادی را که آماده اهدای تخصص هستند را شناسایی کند و سپس تدارکات لازم را برای برگزاری مراسم عروسی فراهم آورد.

   در این مدت اقدامات متنوعی در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه در استان ایلام صورت گرفته است.

برای جویا شدن جزییات بیشتر از این اقدامات به سراغ سرپرست این مجموعه در استان ایلام رفتیم و گفت وگویی را با او ترتیب دادیم.

آغاز فعالیت مجموعه در ایلام از آبان 1400 نسیم خدری، سرپرست مجموعه ایران تیم ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مجموعه چهار سال پیش توسط خانم سیما علیپور مادر عروس ایران و جوان ترین خیر برگزارکننده مراسم ازدواج در ایران بنیانگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عروسی توسط تیم مادر عروس ایران برای نیازمندان ایلامی

برگزاری مراسم عروسی توسط تیم مادر عروس ایران برای نیازمندان ایلامی