مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-27پزشكي

تاکید کمیته کشوری اخلاق در پژوهش بر کاهش هزینه های مالی و زمانی تحقیقات


دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی با اشاره به اینکه هدف کمیته اخلاق افزایش اثربخشی تحقیق است، گفت: در کمیته کشوری اخلاق بر کاهش هزینه های مالی و زمانی تحقیقات تاکید داریم.

- به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، نشست مجازی کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی به عنوان نشست مقدمه ای گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی با حضور معاونین تحقیقات و فناوری و اعضای کمیته اخلاق دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

سعید بیرودیان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی، با بیان اینکه باید پیام آور این مهم باشیم که هدف کمیته اخلاق افزایش اثربخشی تحقیق است، گفت: در کمیته کشوری اخلاق بر کاهش هزینه های مالی و زمانی تحقیقات تاکید داریم و این مسئله از برنامه های اصلی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز است.

وی به شاخص های اختصاصی کارگروه و کمیته های اخلاق در پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی اخلاق در پژوهش و کارگاه های آموزشی اخلاق در پژوهش های دانش بنیان، نظارت بر رعایت استانداردهای اخلاق در انجام پژوهش و حسن اجرای مطالعات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کمیته کشوری اخلاق در پژوهش بر کاهش هزینه های مالی و زمانی تحقیقات

تاکید کمیته کشوری اخلاق در پژوهش بر کاهش هزینه های مالی و زمانی تحقیقات