مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-27سياسي

درخواست زارع پور از معاون اول رییس جمهور برای حل مشکلات پست


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معاون اول رییس جمهور خواستار همکاری برای تسریع در رفع مشکلات شرکت ملی پست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار پست چندین برابر شد، گفت: بار اصلی خریدهای اینترنتی و کسب و کارهای دیجیتال در این دوران بر عهده کارکنان شرکت ملی پست بود.

وزیر ارتباطات اعتماد مردم به پست و نیروی انسانی تلاشگر آن را دو سرمایه بزرگ این شرکت عنوان کرد و گفت: ما برنامه داریم با ظرفیت های موجود و با بهره گیری حداکثری از فناوری های جدید، پست هوشمند را محقق کنیم.

وی به استفاده از فناوری های جدید در همه مراحل کار پست از قبول، تجزیه، رهسپاری تا تحویل بسته در پست تاکید کرد و افزود: با این حرکت کار برای کارکنان پست تسهیل می شود و خدمات با کیفیت و سرعت بهتر به مردم ارائه می شود.

وزیر ارتباطات شرکت پست را شرکتی بر مبنای درآمد، هزینه و دریافت تعرفه عنوان کرد و گفت: چند سالی است که تعرفه های پستی تغییری نداشته و ما تلاش کردیم در سال گذشته تعرفه های پستی را در کمیسیون تنظیم مقررات به روز کنیم و امیدواریم با مساعدت معاون اول در ستاد تنظیم بازار مصوب شود.

ما درخواست داریم تعرفه های پستی مانند تعرفه های های پزشکی که در ابتدای هر سال در هیأت دولت مصوب می شود بر اساس تورم سالانه اصلاح شود و ما دیگر شاهد مشکلات موجود نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست زارع پور از معاون اول رییس جمهور برای حل مشکلات پست

درخواست زارع پور از معاون اول رییس جمهور برای حل مشکلات پست