مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-27اقتصادي

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت «به پرداخت ملت»


برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت به پرداخت ملت مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت به پرداخت ملت با حضور 95 درصد از سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت که با نماد پرداخت در روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد، پس از استماع گزارش سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال 1400شرکت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

داریوش روحی، معاون مالی و پشتیبانی هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان فردا که به عنوان نماینده سهامدار 87 درصدی شرکت به پرداخت ملت ریاست مجمع این شرکت را برعهده داشت، در این باره گفت: اکنون زمان مناسبی برای استفاده از نقدینگی به منظور سرمایه گذاری در برنامه های توسعه ای است.

بنابراین با استفاده از ظرفیتهای موجود در شرکت با توجه به بند ف تبصره 2 قانون بودجه سال 1401 که به موجب آن، دولت محترم به منظور تشویق سرمایه گذاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس و ترغیب آنها به عدم تقسیم بخش بیشتری از سود اکتسابی و استفاده از منابع حاصل برای افزایش سرمایه و در نتیجه توسعه بخش های تولیدی و ایجاد فرصت های جدید شغلی در سال 1401، مالیات درآمد آن بخش از سود تقسیم نشده شرکتهای مذکور که به حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت «به پرداخت ملت»

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت «به پرداخت ملت»