مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-27سياسي

«مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است


عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق در سخنانی با اشاره به بازگشت یکی از افراد تحت تعقیب به بغداد، گفت: «مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است.

- به نقل از المعلومه، رسول راضی نماینده سابق پارلمان از ائتلاف دولت قانون در سخنانی تأکید کرد: هیئت هماهنگی شیعی مستقیماً مخالفت خود با بازگشت علی حاتم سلیمان، از شیوخ تحت تعقیبِ اهل تسنن به بغداد را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: ما از دولت فدرال سوال می کنیم که مسئول بازگشت علی حاتم کیست؟ نوری المالکی هیچ نقشی برای بازگرداندن علی حاتم به عراق ندارد.

دولت الکاظمی مسئول بازگشت علی حاتم و دیگر افراد تحت تعقیب به بغداد است.

پیشتر رییس ائتلاف دولت قانون عراق امروز سه شنبه پیرامون بازگشت علی حاتم سلیمان از رهبران تحت پیگرد اهل سنت به این کشور یک پست توییتری منتشر کرد.

وی نوشت: قربانیان تروریسم و آسیب دیدگان حق دارند که حقوق خود را از مجرمانی مطالبه کنند که خویشاوندان آنها را به قتل رساندند و باعث وارد شدن ضرر و زیان به آنها شدند.

همچنین به کشور و امنیت آن آسیب زدند.

این شخصیت برجسته عراقی در ادامه عنوان کرد: بحث و جدل هایی که درباره بازگشت این افراد - که خود را تسلیم کرده اند - مطرح شده است، یک موضوع قضایی است و نباید در خصوص آن بحران ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است

«مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است