مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-27اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 1639 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران،  اظهار کرد: امروز با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی عملیات اجرایی یک هزار و 639 واحد مسکونی روستایی در طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار 491 میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم تعداد 484 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 96 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به فعالیت های متعدد این بنیاد در ارائه خدمات به مردم خاطرنشان کرد: ساخت مسکن و اجرای طرح هادی در روستاها از جمله خدمات مورد توجه این بنیاد در کنار دیگر فعالیت ها است.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 460 روستا در گلستان نیازمند بازنگری طرح هادی بوده و در سفر رییس جمهور به استان نیز 70 درصد مطالبات مردم روستاهای گلستان طی نامه ها و درخواست خود اجرای طرح هادی و بازنگری آن را داشتند.

وی گفت: با توجه به تغییرات جمعیتی و نیازهای روستاها برای توسعه فضاهای کالبدی، بازنگری طرح هادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: افق طرح هادی در روستاها 10 ساله بوده و بعد از گذشت این افق، طرح هادی با تامین اعتبار و کارشناسی مشاوران زبده بازنگری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 1639 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان

آغاز عملیات اجرایی 1639 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان