مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-27سياسي

قدس نماد مبارزه برضد اسکتبار جهانی است


امام جمعه دالاهو با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، گفت: قدس و مسجدالاقصی نماد مبارزه برضد استکبار جهانی است.

- سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با، افزود: ایشان روز قدس را نمایش جبهه حق و باطل می داند و می فرمایند کل دنیا 2 قسمت است یا طرفدار مظلومانی هستند که در کشور خود محاصره شدند و یا با اعمال و امکانات خود از هجمه ظالمان حمایت می کنند.

امام جمعه دالاهو تصریح کرد: در آیه اول سوره مبارکه اسرا اشاره شده که سفر معراج پیامبر از مسجدالاقصی بوده و قبله اول مسلمین است و دارای یک هویت اسلامی و به عنوان یکی از نمادهای آزادی، آزادی خواهی و مبارزه علیه استکبار در کل دنیاست.

ساداتی با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: یهودی های مقیم کشور آمریکا که ضد صهیونیست و استکبار هستند پرچم اسراییل را آتش زدند و در مقابل ظلم و تعرض صهیونیست ها به کشور فلسطین معترضانه عمل می کنند.

وی عنوان کرد: ابتکار حضرت امام خمینی (ره) که روز قدس را روز اسلام نامید و به عنوان حرکت جهانی ثبت کرد را باید پاس داشت و قدر دانست و اوضاع کشور فلسطین و منطقه نیز در سال جاری به سمت مبارزات ضد صهیونیستی پیش رفته و بهترین عزاداری ها در سراسر دنیا و کشورهای مسلمان با شعار مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در کشورهای مسلمان دنیا سر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس نماد مبارزه برضد اسکتبار جهانی است

قدس نماد مبارزه برضد اسکتبار جهانی است