مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-27سياسي

روز قدس نماد مبارزه برای تحقق حق و عدالت است


نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس روز قدس را نمادی از مبارزه برای تحقق حق و عدالت دانست و گفت: در این روز ندای عدالت بر آستانه هستی طنین انداز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمس الدین حسینی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار شد، از روز قدس به عنوان نماد و تمرکزی بر موضوع کلیدی حق و عدالت دانست و خواستار مشارکت پرشور در راهپیمایی این روز شد.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار رامسر گفت: گزینه های مختلفی برای سکانداری فرمانداری رامسر انتخاب شده بود وفرد انتخاب شده، قوی ترین گزینه بود اما داشتن برنامه و تفکر راهبردی در حوزه فرمانداری نیاز اساسی است.

وی به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و گفت: یکی از مؤلفه های اصلی رفاه درآمد با تولید است و متأسفانه رشد اقتصادی 10 سال اخیر در کشور صفر بوده است.

حسینی با اظهار اینکه افزایش تولید با سرمایه گذاری محقق می شود، گفت: سال 1401 سال بهتری در زمینه رشد و ارتقای شاخص های اقتصادی خواهد بود.

این نماینده مجلس با عنوان اینکه کرونا و تحریم سبب رکود اقتصادی شده است، خواستار برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و رشد اقتصادی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد مبارزه برای تحقق حق و عدالت است

روز قدس نماد مبارزه برای تحقق حق و عدالت است