مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-27سياسي

مازندرانی ها پارسال 75 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند


کشاورزان و کسبه استان سال قبل 75 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

- ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه سه شنبه شب در جشن رمضان و گلریزان کمیته امداد امام خمینی قائم شهر که با حضور خیرین برگزار شد، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن و بهار فقرا نامید و گفت: ماه مبارک رمضان سه دهه به نام های دهه مغفرت، دهه رحمت و دهه نجات یافتن از آتش جهنم دارد.

وی با اشاره به اهمیت زکات، عنوان کرد: زکات یکی از ارکان فروع دین است که در سال گذشته مردم شریف استان مازندران و کسبه و کشاورزان 75 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی مازندران با تأکید بر اینکه زکات فطریه به دست فقرا می رسد، افزود: در ادارات و مراکزی که قطب زکات هستند صندوق هایی با آرم کمیته امداد به جمع آوری زکات مردم اقدام می کنند.

5 هزار و 200 خانواده قائم شهری تحت پوشش کمیته امداد هستند جمال یعقوبی رییس کمیته امداد امام خمینی قائم شهر، با بیان اینکه 5 هزار و 200 خانواده تخت پوشش کمیته امداد قائم شهر هستند، گفت: این خانوارها 8 هزارو هفتصد نفر و در واقع چهار درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.

وی عنوان کرد: بمنظور توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد در سال گذشته به 511 نفر از مددجویان 25 میلیارد و500 میلیون تومان وام داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها پارسال 75 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مازندرانی ها پارسال 75 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند