مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-27اجتماعي

ضرورت دقت بر نحوه دفع بهداشتی زباله های روستایی و شهری تویسرکان


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان گفت: باید بر نحوه جمع آوری به موقع زباله ها، دفع بهداشتی زباله های روستایی و شهری، مدیریت پسماندهای صنعتی وغیره دقت بیشتری شود.

- ، علیرضا اسماعیل بیگی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تویسرکان بیان کرد: حفظ طبیعت سالم و تحویل آن به آیندگان جز وظیفه ما است و حفظ محیط زیست کار یک اداره به تنهایی نیست بلکه همه دستگاه ها باید نسبت به حفظ آن احساس مسئولیت کند.

وی با بیان اینکه بازیافت و تفکیک پسماند و ضرورت آموزش های لازم بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند موجب حفظ محیط زیستی سالم می شود و لازمه این امر ارائه آموزش های لازم با همکاری نهادهای متولی است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه فرهنگ دوستی با طبیعت یکی ازمهمترین راه های حفظ محیط زیست است، تصریح کرد: با این کار می توانیم نسل کنونی و آیندگان را نسبت به حفظ طبیعت و محیط زیست مسئولیت پذیر بار آوریم؛ چراکه نهادینه کردن فرهنگ طبیعت دوستی باید در میان آحاد مردم جامعه انجام شود.

اسماعیل بیگی ادامه داد: برخی از معدن کاران منطقه در حوزه فعالیتی خود با استخراج معدن اقدام به تخریب مراتع و طبیعت می کنند که این صاحبان معادن باید ضمن توجه ویژه به اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دقت بر نحوه دفع بهداشتی زباله های روستایی و شهری تویسرکان

ضرورت دقت بر نحوه دفع بهداشتی زباله های روستایی و شهری تویسرکان