مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-27فرهنگي

«تار مجنون» در تالار وحدت تماشایی می شود/ یک بازگشت با حکیم نظامی


علی قمصری نوازنده تار و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه تازه ترین کنسرت موسیقی خود را بعد از سال ها دوری از اجراهای رسمی برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قمصری که طی ماه های گذشته با پروژه تار ایرانی در حوزه موسیقی به فعالیت مشغول بوده، بعد از مدت ها دوری از اجراهای رسمی در مجموعه های هنری، روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری فصل تازه کنسرت های خود را آغاز می کند.

در این کنسرت که طی روزهای یاد شده به میزبانی تالار وحدت با عنوان تار مجنون، موی لیلی در چارچوب سلسله رویدادهای بزرگداشت حکیم نظامی و با همراهی بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار خواهد شد، علی قمصری به همراهی گروه هم نوازان حصار و کوارتت کانتت برنامه هایی را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

بخش اول این کنسرت اختصاص به تار نوازی و سازهای کوبه ای و بخش دوم نیز متمرکز بر ساخته جدید علی قمصری در قالب اپرتی است که روی لیلی و مجنون حکیم نظامی به تازگی ساخته شده است.

سهیل رجب و محمد رضازاده خوانندگان این کنسرت هستند که کارگردانی هنری آن بر عهده رضا موسوی است.

یکی از پروژه های موسیقایی که به واسطه ایام کرونا توانست در رسانه ها و بیشتر فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد، پروژه تار ایرانی به همت و ایده علی قمصری نوازنده و آهنگساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تار مجنون» در تالار وحدت تماشایی می شود/ یک بازگشت با حکیم نظامی

«تار مجنون» در تالار وحدت تماشایی می شود/ یک بازگشت با حکیم نظامی