مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-04-27بين الملل

جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد رژیم صهیونیستی به اهداف شومش دست یابد


عالم اهل سنت خراسان شمالی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه رسیدن به اهداف شومش را نخواهد داد.

- اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از ستمدیدگان است؛ موضوعی که از آرمان های پیامبران و امامان الهی بود.

امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان ادامه داد: همه مسلمین جهان وظیفه دارند در این روز، جهت مقابله با تروریست های جهانی و جنایتکاران به پا خیزند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دهند.

وی افزود: رژیم جعلی اسراییل، رژیم کوچکی است که بدون حمایت آمریکا و کشورهای استکباری نمی تواند کاری انجام دهد اما این جنایتکاران فراموش نکنند که جمهوری اسلامی ایران هرگز به آنان اجازه رسیدن به اهداف شومشان را نخواهد داد.

آخوند خوش منظر تصریح کرد: مسلمانان اولین کاری که باید برای شکست دشمن انجام دهند از بین بردن اختلافات و ایجاد اتحاد و انسجام است که این امر موجب می شود کسی جرأت نکند حق مسلمانان را از آنان بگیرید.

وی افزود: همان طوری که امام راحل فرموده اند هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بر اسراییل بریزند، این رژیم جعلی را سیل خواهد برد.

وی در انتها گفت: استکبار جهانی و جیره خورانش بدانند که بیت المقدس متعلق به مسلمانان فلسطین است و هیچ کسی نمی تواند این عزیزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد رژیم صهیونیستی به اهداف شومش دست یابد

جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد رژیم صهیونیستی به اهداف شومش دست یابد