مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 06:322022-04-27سياسي

تاکید سفیر ایران در سازمان ملل بر رفع تحریم های ظالمانه


زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گفت: در شرایطی که بیماری کوید 19 چالش های عدیده اقتصادی را برای کشورهای جهان ایجاد کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در پنجاه و پنجمین نشست کمیسیون جمعیت و توسعه افزود: این تحریم های ظالمانه دسترسی اقشار آسیب پذیر جامعه در کشورهای تحت تحریم از جمله جمهوری اسلامی ایران را به اقلام و ملزومات اولیه پزشکی بسیار دشوار کرده که در نتیجه آن جان و سلامت شهروندان در معرض خطر قرار گرفته است.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همچنین تامین دارو، تجهیزات و کالاهای بهداشتی بواسطه محدودیت های شدید اعمال شده بر منابع ارزی، با موانع جدی مواجه شده و موجب نقض حق سلامت و حق زندگی مردم در کشورهای تحت تحریم شده است.

ارشادی اظهار داشت: به عنوان نماینده کشوری که مردم آن در معرض ظالمانه ترین اقدامات قهری یکجانبه غیرقانونی قرار دارند، خواستار لغو کامل و فوری تمامی اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم ها به منظور تضمین دستیابی کامل به توسعه اقتصادی و اجتماعی هستم.

وی تاکید کرد: این تحول، کشورهای تحت تحریم را قادر می سازد تا اقتصاد خود را ترمیم و رفاه مردم خود را در شرایط پسا کرونا تضمین کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر ایران در سازمان ملل بر رفع تحریم های ظالمانه

تاکید سفیر ایران در سازمان ملل بر رفع تحریم های ظالمانه