مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 01:022022-04-26اقتصادي

عربستان، زیارت خانه خدا را گران کرد/ حج تمتع «لاکچری» می شود!


در صورتی که عربستان قصد اعمال افزایش 10 تا 15 درصدی مالیات بر ارزش افزوده را داشته باشد، ممکن است بین 200 تا 300 دلار هزینه سفر به سرزمین وحی افزایش یابد.

- تشرف زائران به مسجدالحرام؛ شب گذشته سهمیه 85 درصدی زائران خارجی در حج تمتع امسال با این وجود، امسال دولت سعودی پس از اعتراض کشورهای مختلف مبنی بر 2 سال نپذیرفتن زائر خارجی در ایام حج تمتع، قرار است یک میلیون زائر زیر 65 سال را در ایام حج بپذیرد که به گفته مسؤولان 85 درصد سهمیه حج تمتع سال جاری به زائران کشورهای خارجی اختصاص یافته است و 150 هزار ساکن عربستان در حج تمتع 1443 حضور می یابند.

سهمیه ایران برای حج 1401 بیشتر می شود؟ همچنین به گفته اکبر رضایی، معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت، دولت عربستان سهمیه ایران برای حج سال جاری را 39 هزار و 635 نفر اعلام کرده است که ایران خواستار افزایش سهمیه پنج هزار نفری شده تا به این ترتیب سهمیه ایران در حج امسال را 44 هزار و 635 نفر شود.

البته برای تحق این امر باید منتظر نظر سعودی ها باشیم.

ویزای عربستان هنوز برای نمایندگان حج و زیارت صادر نشده است هر ساله برای ایام حج تمتع، عربستان از کشورهای اسلامی دعوت می کند تا تفاهم نامه حج منعقد شود، اما امسال با توجه به اینکه سعودی ها پذیرش زائران خارجی را دیر اعلام کردند، هنوز تفاهم نامه حج با بسیاری از کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان، زیارت خانه خدا را گران کرد/ حج تمتع «لاکچری» می شود!

عربستان، زیارت خانه خدا را گران کرد/ حج تمتع «لاکچری» می شود!