مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-04-26سياسي

راه اندازی 11 هیئت اندیشه ورز در دانشگاه لرستان


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان از راه اندازی 11 هیئت اندیشه ورز در این دانشگاه خبر داد.

- ، مصطفی کرم پور امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به تشکیل هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه لرستان اظهار داشت: در این راستا 11 هیئت اندیشه ورز در دانشگاه و در رشته های انرژی، صنعت، معدن، فرهنگ، گردشگری و… ایجاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل این هیئت های اندیشه ورز در تلاش هستیم که مشکلات موجود در استان را رفع کنیم عنوان کرد: چالش های استان احصا شده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در ادامه با تاکید بر اینکه آزمایشگاه این دانشگاه، یکی از معتبر ترین آزمایشگاه های کشور است و روز به روز نیز گسترش پیدا می کند گفت: وزارت علوم نیز به این باور رسیده و کمک های خود را در این حوزه به ما دارد.

کرم پور با اشاره به توجه ویژه دانشگاه به فارغ التحصیلان و ارائه مهارت به آنها برای ورود به بازار کار استان گفت: همچنین در قالب پژوهشگاه عسل، به سمت برند سازی عسل لرستان می رویم، سالانه سه هزار تن عسل در استان تولید می شود، اما خریداری در خارج از ایران ندارد.

وی تاکید کرد: ما با آزمایشگاه هایی که داریم می توانیم هم میزان ساکاروز عسل را تعیین کنیم و هم میزان ارگانیک عسل را تشخیص و اعلام کنیم تا به محصولی صادراتی تبدیل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 هیئت اندیشه ورز در دانشگاه لرستان

راه اندازی 11 هیئت اندیشه ورز در دانشگاه لرستان