مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-04-26اقتصادي

رفع 10 نقطه حادثه خیز در استان یزد/افزایش 100درصدی تصادفات نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به شناسایی 251 نقطه حادثه خیز در کشور گفت: 11 مورد مربوط به استان یزد بوده که 10 مورد آن رفع شده است.

- ، محمد رستگاری روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی اظهار داشت: روز ملی ایمنی بهانه ای برای آگاهی بخشی در زمینه بیان اهمیت ایمنی در جاده هاست.

وی با اشاره به افزایش سفر در نوروز امسال بیان کرد: متناسب با افزایش سفرها، تعداد تصادفات نیز در محورهای استان افزایش 100 درصدی داشت و این افزایش به دلیل آزاد شدن سفر در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته بوده است.

رستگاری ادامه داد: استان یزد در سال گذشته در زمینه نرخ کاهش تلفات جاده ای نسبت به سال قبل از آن، رتبه دوم را در سطح کشور داشته و تلاش ما این است که در طول سال، با اقداماتی که در دستور کار داریم، دوباره به این رتبه دست پیدا کرده و آمارهای نوروز را جبران کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: در این راستا در حوزه راهداری استان یزد، ملایم سازی شیب شیروانی که از اصلی ترین عوامل در پوشش دادن نقش عامل انسانی در تصادفات را دارد، در دستور کار خود قرار داده ایم.

200 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در جاده های استان یزد انجام شد وی عنوان کرد: سال گذشته 200 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی جاده ها انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 10 نقطه حادثه خیز در استان یزد/افزایش 100درصدی تصادفات نوروزی

رفع 10 نقطه حادثه خیز در استان یزد/افزایش 100درصدی تصادفات نوروزی