مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-04-26ورزشي

انتقام سخت چوکای اشجاری از سپیدرود در قلعه عقاب ها + حواشی و فیلم


چوکای تالش موفق شد با نتیجه یک بر صفر دیدار فینال گونه لیگ دسته دو فوتبال ایران مقابل سپیدرود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و یکم لیگ دسته دو فوتبال ایران تیم فوتبال سپیدرود رشت و چوکای تالش در استادیوم پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که در پایان سپیدود با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

  دیدار هفته بیست و یکم لیگ دسته دو فوتبال ایران در حالی بین چوکا تالش و سپیدرود رشت برگزار شد که بیش از 5 هزار هوادار چوکا تالش برای تماشای این دیدار به استادیوم پوریای ولی آمده بودند.

  حسن اشجاری سرمربی چوکا در این دیدار، اشکان توانا، نیما دلاوری، کریم احمدی، جواد مولایی، سید علی یحیی زاده، محمد خادمی، میلاد باغیانی، محمد جعفری، امیرحسین میری، مهرداد قاسمی نژاد و میثم فردوسی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  ساسان صادقی سرمربی سپیدرود در این دیدار، مصطفی زینعلی، پویا عزیزپور، رضا عاشوری، پژمان ثباتی، مهیار نوری، حسین آفرین زاد، پرهام جوادی، آرین نصیری نژاد، کیوان محمدنژاد، میلاد نجفی و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  گزارش بازی 5فرار پژمان ثباتی در عمق خط دفاعی چوکا در حالت تک به تک با توانا ادامه داشت که داور خطای ثباتی را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام سخت چوکای اشجاری از سپیدرود در قلعه عقاب ها + حواشی و فیلم

انتقام سخت چوکای اشجاری از سپیدرود در قلعه عقاب ها + حواشی و فیلم