مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-04-26اقتصادي

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار امسال به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، در نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

- ، محسن حمزه لو عصر سه شنبه در جریان بازید مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور از عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار افزود: این طرح از شهریور سال 1400 شروع شده و تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد که با این روند به عنوان سریع ترین طرح راهسازی در سطح استان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن حدود 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: این طرح دارای 2 دهانه پل 18 متری و 2700 متر رمپ و لوپ است و قرارداد طرح 18 ماهه بود که در برنامه داریم زودتر از موعد مقرر، این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار یکی از محورهای مهم است که با افتتاح آن معظل ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور حل می شود.

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور نیز در این بازدید گفت: بازدیدی که امروز از طرح تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار داشتیم تلاش خواهیم کرد تا مساعدت های لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل این تقاطع صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار امسال به بهره برداری می رسد

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار امسال به بهره برداری می رسد